نرم افزار مدیریت اسناد الماس

مدیریت و اشتراک اطلاعات درون سازمان

در دﻧﯿﺎی اﻣﺮوز اسناد نه تنها به عنوان ﯾﮑﯽ از ﻣﻨﺎﺑﻊ و دارایی‌های اﺻﻠﯽ سازمان‌ها ﺷـﻨﺎﺧﺘﻪ می‌شوند، ﺑﻠﮑﻪ در حکم وﺳﯿﻠﻪ و اﺑﺰاری ﺑﺮای ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اثربخش ﺑﺮ سایــــر منابـــع و دارایی‌های ﺳـﺎزﻣﺎن (ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺎﻟــــﯽ، ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ و ﻏﯿﺮه ) ﻧﯿﺰ ﻣﺤﺴــﻮب می‌شود و ﻟـﺬا از اﻫﻤﯿـﺖ و ارزش ویـــژه‌ای برخــوردارند. اﻣﺎ اﯾـــﻦ ارزش ﺗﻨﻬﺎ در ﺻﻮرﺗﯽ ﻣﺤﻘﻖ و دست‌یافتنی ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد ﮐـــﻪ اﻃﻼﻋـﺎت ﺑﺘﻮاﻧﻨـﺪ در زﻣـــﺎن ﻣﻨﺎﺳﺐ، ﺑﺎﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﻄﻠﻮب و اﻣﻨﯿﺖ قابل‌قبول در اﺧﺘﯿﺎر اﻓﺮاد ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻗﺮار ﮔﯿـﺮد و ارﺗﺒﺎﻃـﺎت ﺑـﻪ ﺻﻮرت ﻣﻄﻠﻮب و ﺑﻬﯿﻨﻪ در ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮﻗﺮار ﮔﺮدد.

مدیریت اسناد سازمانی الماس به شما این امکان را می‌دهد تا تمام اطلاعات سازمان را به صورت متمـرکز در یــک مکان ، با اعمال سطوح دسترسی بــرای افــــراد درون سازمان داشته باشید ،در سریع‌ترین زمان ممکن به اسناد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و امنیت داده‌ها را بیمه می‌کند.

واسط کاربری تحت وب، سیستم جریان گردش کار سازمانی، سیستم امنیتی مدیریت مبتنی بر نقش ، مدیریت نسخه ، مدیریت تــاریخچه اسناد ، فراداده، دسترس بــودن بر روی بستر اینترانت ،سیستم جستجوگر بسیار قـــدرتمند درون اسناد، پایــداری بسیار عالی سیستم و ... را می‌توان از ویژگی‌های این سیستم گفت در یک جملـــه مدیریت اسناد الماس، یــک برنامه چند سکویی قدرتمند ، پـــایدار مبتنی بر نیاز مشتری ، پشتیبانی عالی پس از فروش است.

 dms

از ویژگی‌های مهم سیستم مدیریت اسناد سازمانی الماس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:DMS Diagram

* توانایی نامحدود برای افزودن اسناد

* تعیین سطوح دسترسی به اسناد با استفاده از سیستم امنیتی مبتنی بر نقش

* امکان ارتباط با افراد دیگر در درون سیستم با سیستم چت

* ظاهری زیبا و کاربرپسند

* جستجو قدرتمند توسط سیستم Lucene

* شاخص کردن فایل‌ها برای جستجو

* امكان جستجوي و شاخص کردن در متن اسناد

* افزودن یادداشت‌ها به اسناد و پوشه ها

* مدیریت نسخه های مختلف اسناد

* سیستم گرفتن پشتیبان مطمئن و قدرتمند

* گزارش گیری متنوع از اسناد

* گردش کار برای اسناد

* امکان ایجاد چندین پوشه و زیر پوشه بدون محدودیت جهت دسته‌بندی اسناد و مدارک

* طراحی نرم‌افزار تحت شبکه و قابلیت دسترسی به نرم‌افزار از طریق شبکه بدون محدودیت در تعداد کاربران

* قابلیت نگهداری اطلاعات در حجم وسیع و پایدار این سیستم

* ثبت یادداشت ( نکته برداری ) توسط کاربران برای هر سند به صورت اختصاصی .

* رابط کاربر فارسی و تحت وب (حمایت رسمی برای مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم)

* استخراج خودکار کلمات کلیدی

* افزودن اصطلاح ‌نامه‌ها، دسته‌ها، برچسب‌ها و ابرداده به اسنادdocumentmanagement

* ثبت‌ وقايع‌ درون سیستم برای تحلیل

* پشتیبانی از چندین سکو (ویندوز، لینوکس و سولاریس)

* .....

 

 

 

از امکانات این سیستم می توان به موارد زیراشاره کرد:

  • نرم افزار تحت وب (Web Application)

این نرم افزار کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب نرم افزار در سیستم کاربر نهایی ندارد و توسط مرورگر در هر سیستم عاملی قابل استفاده است، این ویژگی باعث افزایش کارایی نرم افزار و راحتی استفاده از آن شده است.

  • کاربر پسند بودن سیستم (User Friendly)

این نرم افزار دارای واسط کاربر بسیار ساده و دقیقی می باشد که در کنار سیستم قدرتمند آن به راحتی یاد گرفته می شود و هیچ محدودتی را برای کاربر به وجود نمی آورد.

  • معماری قوی سیستم

این سیستم دارای معماری بسیار قوی می باشد که می تواند در سازمان های بسیار بزرگ به قدرت کار کند و هیچ محدودتی در تعداد کاربران و حجم بسیار زیاد اسناد و مدارک نخواهد داشت. دلیل این امر این است که از آخرین تکنولوژی های روز و استانداردهای جهانی استفاده کرده است.

  • مدیریت کاربران و سیستم

ﺟﻬﺖ ﺣﻔﻆ اﻣﻨﻴﺖ و محرمانه بودن اسناد درون سازمان ،می توان دسترسی هر سند را به نرم افزار مشخص کرد و نیازی به نگرانی درباره امنیت اطلاعات درون سازمان نیست. مدیریت عالی بر روی سیستم داشته باشید و تمام امکانات سیستم را کنترل کنید.

  • پشتبیانی گیری بسیار قدرتمند سیستم

در قسمت پشتبانی شما می توانید از تمام اطلاعات موجود در سیستم به صورت ساختار فایل پشتیبان بگیرید و هیچ نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات خود نداشته باشید.

  • ورود اطلاعات آسان (ثبت سند)

شما به راحتی می توانید اسناد خود را به سیستم وارد کنید و یا گروهی از اسناد را برای سرعت کار ، در سیستم قرار دهید و امکان جابه جایی با کشیدن و رها کردن اسناد در سیستم وجود دارد . از ویژگی عالی این سیستم امکان کنترل نسخه های مخطلف از یک سند می باشد.

  • سیستم جستجوی پیشرفته

سیستم جستجو قدرتمند سیستم مدیریت اسناد الماس، امکان جستجو حتی در درون فایلهای وارد شده به سیستم را داراست و توانایی فهرست سازی از انواع رایج فایل ها همانند متن، آفیس، آفیس 2007، آفیس اپن سورس، ، و غیره را دارد. به وسیله سیستم پیچیده جستجو در این نرم افزار، پیدا کردن اسناد مورد نیاز در سازمان بسیار راحت می گردد و این موتور جستجو هیچ محدودیتی در اندازه فایلها ندارد.

  • چرا نیاز به نرم افزار مدریت اسناد الماس است؟

اسناد و مدارك يك سازمان نقش مهمي را در گردش كار سازمان ايفا مي كنند. از طرفي نگهداري اسناد و در دسترس بودن در کنار حفظ امنیت اسناد در يك سازمان امري حياتي و ضروري مي باشد . این نرم افزار با بهترین تکنولوژیهای روز دنیا طراحی شده است و تمام نیازها را برای مدیریت اسناد در سازمان شما رفع می کند.

توانمندیهایی که نرم افزار مدیریت اسناد الماس فراهم می کند:

- مدیریت قدرتمند حجم زیاد اسناد درون سازمان

- جلوگیری از کپی برداری تکراری از اطلاعات و سردرگمی در نسخه های مختلف یک سند

- بدست آوردن اطلاعات معتبر از طریق کنترل نسخه های اسناد

- کاهش زمان و منابع مورد استفاده برای دسترسی افراد به اطلاعات مورد نیاز خود

- جلوگیری از دسترسی کاربران غیر مجاز به اطلاعات

- گزارش گیری قوی سیستم از فعالیتهای انجام شدهon cloud

  • ویژگیهای فنی

1) رابط کاربری مبتنی بر وب فارسی

2) مبتنی بر سیستم جستجوی بسیار قدرتمند درون اسناد

3) قابل اجرا در بستر اینترانت

4) عدم وابستگی به نوع سیستم عامل

5) سیستم گزارش گیری بسیار قدرتمند

6) استفاده از پایگاه داده قدرتمند برای مدیریت اسناد

7) این سیستم با اعمال سیستم کنترل دسترسی مبتنی بر نقش ،که نیاز سازمان

های امروزی است امنیت و کارایی را در کنار یکدیگر دارد.

8) معماری قوی و پایدار سیستم

ارتباط با ما

  • گیلان - رشت - میدان حشمت - پارک علم و فناوری گیلان - طبقه دوم  - گروه توسعه اندیشه نوین 
  • موبایل : 09117586735 (مهندس ایوبی)
  • وب سایت متن کاوی: www.tmta.ir